Panaszkezelési tájékoztató
Köszönjük, hogy bizalmával megtisztelte Társaságunkat. Munkatársaink folyamatosan arra törekednek, hogy széles körű, magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtsanak az Ön részére.
Amennyiben mégis panasza van a Hotel OTP Balatonszemes által nyújtott szolgáltatásának teljesítésével vagy mulasztásával kapcsolatban, amelynek rendezése érdekében egyértelműen és kifejezetten a Hotel OTP Balatonszemes eljárását kéri, akkor azt az alábbi módon jelentheti be.
A Hotel OTP Balatonszemes a szóbeli panaszt haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a vendég a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Hotel OTP Balatonszemes a panaszról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát átadja a panaszosnak. Amennyiben ez utóbbi nem lehetséges, akkor a jegyzőkönyvet legkésőbb a szóbeli panaszra adott válasszal egy időben küldi ki – legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30. napon.
A jegyzőkönyv felvételekor a szálloda legalább az alábbi adatokat rögzíti:
azonnali kivizsgálása lehetséges,
A Hotel OTP Balatonszemes különös figyelmet fordít a személyes adatok védelmére. A bekért személyes adatok kizárólag az azonosítás célját szolgálják a panasz eredményes kivizsgálása érdekében, ezen kívül nem szolgálhatnak egyéb adatgyűjtési célt.
A panaszt benyújtó vendég személyes adatainak kezelése az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII törvény, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679 EU rendelet rendelkezéseinek megfelelően történik.
Az írásbeli panaszt a Hotel OTP Balatonszemes 30 napon belül írásban, teljeskörűen megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja.
A panasz kivizsgálása térítésmentes. A panasz kivizsgálása az összes ide vonatkozó körülmény figyelembevételével történik.
A panasz kivizsgálásában és a döntési folyamatban nem vesz részt a szálloda azon alkalmazottja, aki a sérelmezett intézkedésben, mulasztásban vagy döntés meghozatalában részt vett.
A Hotel OTP Balatonszemes a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indoklással ellátva és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére.
A Hotel OTP Balatonszemes a beérkezett panaszokat egységes elvek szerint tartja nyilván és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésére bemutatja.
A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon panaszos által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a vállalkozás mellőzheti.
Amennyiben a Hotel OTP Balatonszemes panaszkezelési tevékenysége nem a panaszos megelégedésére történt, vagy panasza elutasításra került, illetve a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a vendég az alábbi jogérvényesítési lehetőségekkel élhet.
A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben a fővárosi és vármegyei kormányhivatalt (a továbbiakban: kormányhivatal), továbbá országos illetékességgel a Pest Vármegyei Kormányhivatal jár el. A kormányhivatalok elérhetőségei a https://kormanyhivatalok.hu/ honlapon fellelhetőek.
A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, mely testületek elérhetőségét jelen tájékoztató 1. számú mellékletében, míg a testület eljárásáról szóló tájékoztatást, valamint további hasznos információkat a http://bekeltetes.hu honlapon talál.
Továbbá a fogyasztónak lehetősége van bírósághoz fordulni, például amennyiben a békéltetés nem hozott számára megfelelő eredményt.